Patříte k lidem, kteří toužebně očekávají daný den v týdnu, kdy ten váš hyper či supermarket vydává prodejní letáky a pak prohlížíte a vybíráte, pro co druhý den poběžíte do obchodu? Tak to patříte asi k většině lidí ve společnosti. Slova jako sleva, výprodej, to je pro mnohé zaklínadlo, aby do toho či onoho obchodu vyrazili na nákupy. A když to obchod nabízí, tak proč neušetřit nějakou tu korunu, akorát je třeba si dát pozor a nenakoupit zároveň některé jiné zboží, které bude dražší než v sousedním obchodě.
Slevy a výprodeje se ale opravdu vyplatí sledovat. Vždyť takový jarní výprodej zimního oblečení se určitě vyplatí a zimní oblečení zabalené ve skříni do zimy počká. Stejně tak nakoupit funkční oblečení ve výprodej Silvini, jako třeba cyklodresy, bundy, mikiny, to je druh oblečení, které můžeme výhodně koupit kdykoliv během roku a nechat ho schované, než přijde jeho správné roční období.
Výprodeje pořádají obchody jak s potravinami, tak s oblečením, ale i s elektronikou, připomeňme tzv. Black Friday, který má v Americe datum spojené s dnem Díkuvzdání, což je čtvrtý pátek v listopadu, ale Black Friday se vžil jako obecný pojem a obchody jej vyhlašují různě napříč rokem.
Výhodné výprodeje se dají vychytat, pokud nějaký obchod např. v obchodním centru končí. V podstatě se snaží prodat vše, a tak ceny postupně skutečně klesají, i když se pochopitelně výběr úží.
Výprodeje se týkají všech druhů obchodů a zboží. V době, kdy vše kolem nás vše rekordním způsobem zdražuje, je to možnost, jak ušetřit nějakou tu korunu, a přitom nesnižovat naše standardy. Stejně tak sledování oněch letáků vašeho oblíbeného supermarketu není od věci, ale nikdo z nás nemá tolik času, aby dělal výhodný nákup ve čtyřech obchodech po sobě. To už by bylo jako za starých časů, kdy nebyly supermarkety, ale v ulici byly všechny tyto obchody jako samostatné a museli jste je všechny obejít.